top of page
Search
  • Writer's pictureBernie

L4 cd release

Updated: Jul 3, 2021

REPORT 25 JANUARY 2012


woensdag 25 januari kan L4 eindelijk hun nieuwe album ITWILLBEWHATITIS4ASLONGASWELETITLAST uitbrengen tijdens het L4 Album release event!

Wednesday 25 January L4 can finally release their new album ITWILLBEWHATITIS4ASLONGASWELETITLAST    L4 Album release event!


acrylschilderij ter gelegen heid van de cd release gemaakt door mij van en voor de heren van L4.namens Natasja,Anita,Jos,Erik,Suyandra en Xandra van  NEWB BOOKINGS Rotterdam.

acrylic painting on the occasion of the cd release of L4. 

created by me  for the gentlemen of L4 on behalf of Natasja, Anita, Jos, Erik , Suyandra and Xandra of NEWB BOOKINGS Rotterdam.



Na 25-30 jaar was ik nog eens in Den Haag, Bij "het paard van troje"was de cd release van L4.

2 hiphop muzikanten begeleid door een geweldige band.

Al bij al, het was een zeer geslaagde avond  

Na afloop van hun cd presentatie hadden we even met de jongens gesproken, en ze straalden zoveel respect uit.

Hun waren afgelopen vrijdagnacht nog bij nachtegiel te gast,een bekend radioprogramma.

Mijn dochter Natasja en haar mede NEWB bookings team organizeerden deze cd release en hadden er ook voor gezorgd dat hun bij het radio programma werden uitgenodigd.

L4 was 2 jaar terug ook al eens bij Giel op de radio geweest.

Ik heb die avond wat video's gemaakt en Natasja foto's het geluid van de video's zal wat aan de mindere kant zijn maar dat heeft te maken met dat mijn camera niet meer de jongste is, hij maakt wel nog aardige beelden maar het geluid ,daar begin je aan te merken van ja...dat dingetje wordt oud..



After 25-30 years I was in The Hague again. At "het Paard van troje" was the CD release of L4.

2 hip hop musicians accompanied by a great band.

All in all, it was a very enjoyable evening

After their CD presentation, we had a little talk with the boys, and they radiated so much respect.

Last Friday night they were guests of Nachtegiel, a well-known radio program.

My daughter Natasja and her fellow NEWB booking team organized this CD release and also made sure that they were invited to the radio program.

L4 had also been on the radio with Giel 2 years ago.

That evening I made some videos and Natasja photos the sound of the videos will be a bit on the lesser side, but that has to do with the fact that my camera is no longer the youngest, it still makes nice images but the sound, that's where you start to figure out with yes ... that thing is getting old ..


Natasja en Jos hadden hun cd al op tijd gekocht.


Natasja and Jos had already bought their CD in time.


De reden waarom ik de showcases bezoek is, 1, ik ben dol op live muziek, en 2, omdat mijn dochter Natasja en haar mede-newb bookings team dit organiseren voor hun studieproject.

Het is dan ook mooi hun daarin te promoten en daarnaast ook de muzikanten, Daarnaast weer, leer je gewldige mensen kennen, en ervaar je dingen die je voor altijd in je leven zult meenemen, dat alles dankzij een project van school.

Het NEWB bookings team zijn studenten van de universiteit INHolland Rotterdam en deze week is hun laatste week van het project omdat het trimester, of " het blok", ten einde is gekomen en ze zich moeten voorbereiden op het 3de trimester.

Het was hard werken en ging niet altijd over rozen, maar aan de andere kant kregen hun ook een geweldige tijd en ervaring die ze nooit zullen vergeten.

Ik ben erg trots op mijn dochter, en als het mogelijk is ga ik naar hun shows .

Ik moet er 2,5 uur voor reizen met de trein maar het is het echt de moeite waard, daar doe ik het voor.

Al mijn ervaring met foto's en video's plaats ik op mijn blog,op die manier promoot ik ook nog naast hun inzet ook de muzikanten.

Binnenkort bezoek ik de volgende showcase alweer deze keer een Amerikaanse muzikant , Miche Fambro. hij maakt Jazz/Blues muziek. Ik vind het leuk om zoveel verschillende muziekstijlen te ontdekken, dankzij mijn dochter en het NEWB team wordt dit voor mij mogelijk gemaakt, en ik geniet er erg van.

The reason why I visit the showcases is 1, I love live music, and 2nd, because my daughter Natasja and her fellow newb bookings team organize this for their study project.

It is therefore nice to promote them and the musicians. In addition, you get to know great people, and you experience things that you will take with you in your life forever, all thanks to a project from school.

The NEWB bookings team are students from INHolland Rotterdam University and this week is their last week of the project because the term of "block" ten has come to an end and they have to prepare for the 3rd term.

It was hard work and not always smooth, but on the other hand, they also had a great time and experience that they will never forget.

I am very proud of my daughter, and if possible I go to their shows.

I have to travel by train for 2.5 hours, but it is really worth it, that's what I do it for.

I post all my experience with photos and videos on my blog, in this way I also promote the team and the musicians in addition to their efforts.

Soon I will visit the next showcase again this time an American musician, Miche Fambro. he makes Jazz / Blues music. I enjoy discovering so many different music styles, thanks to my daughter and the NEWB team, this is made possible for me, and I enjoy it a lot.


Erik was later gekomen,hij ontbreekt op de foto






 


photos made by Natasja Smeets




Ik vond het heel goed gegaan allemaal tussen de nummers door lieten de jongens zien dat ze zelfs entertainment kunnen maken, er zat veel humor in de zaal, aan het eind speelden alle muzikanten nog eens een eigen solo..wow was dat mooi, staat trouwens ook op video,en de zangeres Fauve had zo'n prachtige stem, al bij al was het gewoon een geweldige show ..en wij hadden heel veel plezier  gehad.

To me, all was went very well done ,between the songs  the guys show that they can make even entertainment, there was a lot of humor in the room,  at the end all musicians played their own a solo ...wow that was nice, there is also  video here of the solo's, and  Fauve had such a beautiful voice, all in all it was just an amazing performance ,we all had big fun ...


with the designer of their cd book

deze jongen heeft de ontwerpen in hun cd boekje gemaakt



it was really great to meet this guys..after the cd release we all went to the blue print for the after party..woehoeeehh

Het was super om deze jongens te ontmoeten,na de cd release gingen we met zn allen naar de blue print voor de afterparty...jaja en dan achteraf zeggen vertraging te hebben gehad met de trein...

donderdagavond 26-01/23.45u.


Deze cd release werd o.a. mede mogelijk gemaakt door NEWB BOOKINGS Rotterdam.



32 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page